רבני ישיבת מיר בהוצאת הגדת "משולחן רבי אליהו ברוך"

אבי יעקב No Comments on רבני ישיבת מיר בהוצאת הגדת "משולחן רבי אליהו ברוך"

מעמד נרגש לרגל הוצאת הגדה של פסח "משולחן רבי אליהו ברוך" בהשתתפות ראשי ורבני ישיבת מיר, הגאון הגדול רבי אליעזר יהודה פינקל, הגאון הגדול רבי יצחק אזרחי, הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל ועוד, שסיפרו על תקופת רבי אליהו ברוך זצ"ל. נשא דברים בנו, הגאון רבי אליעזר יהודה לייב שעמל רבות על ההוצאה עם אחיו וגיסיו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מעמד נרגש נערך לפני מספר ימים בישיבת מיר בירושלים, לרגל הוצאת הספר "משלחן רבי אליהו ברוך" על הגדה של פסח, מתורתו וכתביו של הגאון הגדול רבי אליהו ברוך פינקל זצוק"ל, מראשי הישיבה.
במעמד שנערך לקראת יום השנה ה-15 להסתלקותו, השתתפו ראשי ורבני ישיבת מיר, הגאון הגדול רבי אליעזר יהודה פינקל, הגאון הגדול רבי יצחק אזרחי, הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל ועוד, שסיפרו בערגה ובהתרגשות על זכרונותיהם מתקופת רבי אליהו ברוך זצ"ל ועל ספריו שהתקבלו בכל תפוצות ישראל בשקיקה ובהתלהבות.
כן נשא דברים בנו בכורו, הגאון רבי אליעזר יהודה לייב פינקל, ר"מ בישיבה וראש מוסדות "ברכת אליהו" בבית שמש, שעמל רבות עם אחיו וגיסיו על הוצאת ההגדה של פסח משולחן אביהם הגדול זצ"ל.
מנכ"ל מקרא הוצאה לאור, הרב ביינוש קרליבך אמר במעמד: "זכות עצומה נפלה בחלקנו שספר זה יוצא בהוצאתנו, ואכן זכה הספר לצאת בפאר והדר כראוי לשלחן מלכים"


0 תגובות